roterende banner

zaterdag 18 januari 2014

Derde ronde interne competitie

Partijen - Ranglijst - Kruistabel

Sta ik ook eens op de foto! Peter-Niek ½-½   (Photo © S.Michel)

Van 19.00-20.00 uur werd gisteravond de eerste training gegeven voor schakers tot 1500 Elo. Ik was er niet bij, maar ik liet me vertellen dat het een groot succes was met een opkomst van 10 of 11 cursisten. De training werd gegeven door Ron. Rimme liet me een paar mooie foto's zien. Misschien dat hij ze nog stuurt, dan zet ik ze online.

Niek

1 opmerking:

  1. Ongelofelijk ! 11 cursisten,petje af mr Heeneman en dat voor de eerste keer maar ik wil jullie eraan herinneren dat Ron dit eigenlijk al jaren doet ook vanuit de kroeg Het Hok ,viel mij wel op dat het voornamelijk jonge dames waren ,hij heeft toch een zeker charisma ! Maar onderwijzen zit in zijn bloed GA ZO DOOR RON !! gr en respect Bert

    BeantwoordenVerwijderen