roterende banner

zondag 14 januari 2018

ingehouden hieperdepiep

Bericht van uw materiaalman:

Gebroken beloftes en uren en uren onvruchtbaar werk maakte DGT het meest verguisde bedrijf van onze schaakclub. Ook uw materiaalman leed onder de vragen van donateurs en lichte paniek was in mij ogen te zien als leden mij vroegen hoe het met het e-board van de crowdfunding stond. Gelukkig is er licht in de tunnel en met een beetje geluk is het geen trein, maar frisse lucht in een donker dossier.... (was ik maar nooit aan begonnen?). Het volgende bericht zag onlangs het licht:

LIVECHESS 2 RELEASED!

The DGT LiveChess2 Release Version is now available including free live publication of games via the cloud!

Dit betekent dat er een oplossing is voor ons e-board. ik hoop binnenkort een vrije dag op te kunnen nemen om ons bordje aan te sluiten op de digitale wereld. Ik durf geen uitspraken meer te doen, maar heb hoop dat we dit binnen enkele weken goed kunnen gaan regelen.

met ingehouden hieperdepiep
Kees

3 opmerkingen:

  1. bravo, Kees. de aanhouder wint.
    overigens moet ik mijn bijdrage nog overmaken. en ik ben vast niet de enige?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo'n bord maar de potentiele toeschouwers zijn al in de schaakzaal en dus niet achter de PC. Dus Ik ben benieuwd hoe dit creatief wordt ingevuld...

    BeantwoordenVerwijderen