roterende banner

woensdag 23 november 2016

Stormschade

e-mailbericht vanuit de kerk:

"Tijdens de storm van zondag is er een stuk van het “schaakbord” van boven naar beneden gekomen. Echt heel erg. Gelukkig niemand gewond, maar wel 2 auto's zwaar beschadigd. Grote consternatie net na onze kerkdienst. Gelukkig dekt de verzekering de schade. Er komt nog steeds steenval naar beneden, dus er staat nu een hek om de toren. Volgende week gaan ze met een hoogwerker de losse stukken verder loshakken. En dan nadenken over verantwoord herstel."

9 opmerkingen:

  1. Over schaakborden gesproken: werkt het live-bord al? Ik heb wel zin om morgen een partij van het vierde te volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee Sander helaas. zie de mailwisseling hieronder:

    Niek Verweij niekver@gmail.com

    16 nov. (8 dagen geleden)

    aan Support
    Hallo Frits
    is de nieuwe software voor het e-board er al?
    Niek Verweij
    06 39786834

    Op 29 september 2016 08:26 schreef
    Support support@dgtprojects.com

    16 nov. (8 dagen geleden)

    aan mij

    Hallo Niek,

    Ik neem aan dat je de nieuwe LiveChess 2 bedoeld?

    We hebben hele grote stappen gemaakt maar helaas kunnen we de huidige BETA versie nog niet vrijgeven. Eind deze maand is er een groot Rabbit toernooi en daar zal de vuurdoop plaatsvinden. Ik hoop dat je nog even geduld kunt opbrengen en hou je op de hoogte.

    Kind Regards,
    Frits Jansen
    DGT Technical Support

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kunnen konijnen ook schaken ?

      Verwijderen
    2. Ja maar ze n..k.n beter.

      Verwijderen
    3. Volgens mij hadden we dat bord beter terug kunnen brengen, zullen vast wel weer nieuwe versies zijn

      Verwijderen
  3. De storm, het schaakbord... Ik vrees het ergste voor het vierde. Nu ik er over nadenk, voor de hele club...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou Chiel, niet zo negatief hoor, bij winst staat het vierde bovenaan en na twee ronden al los van de rest. De rest heeft allemaal al punten laten liggen. Ik voorspel een monsterzege vanavond!

      Verwijderen
  4. ENPS 4 zet gewoon de winti en de stille kracht in om de boze geesten te verdrijven. vraag dat maar an Tony S en Bert W .

    BeantwoordenVerwijderen