roterende banner

woensdag 9 november 2016

Snoepreisje wedstrijdleiding

In mei berichtte ik over Arjan van Tuijl die ons met zijn complete gezin van - toen nog - drie personen met een bliksembezoek aan onze nieuwe woonplaats Cuenca kwam vereren. Drie dagen hadden we de tijd. Afgelopen weekend bewees het intern-wedstrijdleidersduo Peter en Jan echter dat het best nóg korter kan: 48 uur in totaal. Omdat Jan om onbegrijpelijke redenen liever niet wilde dat hierover een stukje geschreven werd (ik zet een jarenlange vriendschap op het spel, doe vrijdag even een goed woordje voor me alsjeblieft) hou ik het bij een paar steekwoorden en een foto waar híj in ieder geval niet op te herkennen is.
Hangende huizen, een enge brug, een tentoonstelling van Ai Weiwei, de molens van Don Quichote, kastelen en nog meer middeleeuwse bezienswaardigheden, bergweggetjes, bossen, een waterval, de eerste sneeuw van het seizoen, rotsformaties, een omsingeling door een kudde schapen en natuurlijk veel lekker eten en drinken. Dan vergeet ik bijna nog te zeggen dat er natuurlijk ook nog gevluggerd werd. Dat mocht trouwens weer wél vermeld worden van Jan, jullie zullen begrijpen waarom...

Sander

4 opmerkingen: