roterende banner

zaterdag 5 november 2016

Interne ronde 9, extern verlies ENPS1

Interne: Uitslagen- Stand - Kruistabel
Robin wordt steeds meer een speler om rekening mee te houden. Gisteren won hij mooi van Johan van der Maas:


En dan het externe debacle. Het leek vooraf dat wij samen met Caïssa dé kanshebbers in de promotieklasse zijn dit jaar. Dus het was op voorhand een hele spannende wedstrijd, zó vroeg in het seizoen al, een soort finale. Maar ENPS1 heeft zichzelf flink in de voet geschoten. Diverse blunders en vergissingen aan onze kant hebben er nooit een spannende wedstrijd van kunnen maken.

Het seizoen is natuurlijk nog lang, als ik denk aan de voetballerij dan weet je dat ook de nr 1 altijd nog punten gaat verliezen. We hebben dus nog alle kansen op het kampioenschap. Maar erg vrolijk ben ik niet op dit ogenblik.
Niek

ENPS1Caïssa63 - 5
1 Tom BottemaJack Blanchard 0 - 1
2 Aran KohlerTigran Spaan 0 - 1
3 Peter Hoekstra Nirav Christophe 0 - 1
4 Steve MichelDennis Breuker 0 - 1
5 Mark Hecker Barbara Spendal 1 - 0
6 Arnth van TuinenTheodoor Keizer1 - 0
7 Sanne VisserHerre Trujillo0 - 1
8 Niek Verweij Lodewijk van Pol1 - 0

5 opmerkingen:

  1. Ja dat is wel een teleurstelling. Wat een drama aan onze topborden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 1 van de oorzaken van het "falen" van onze kopborden ligt volgens mij aan het feit dat hun interne stuk zwaarder is dan die van ENPS .Zij zijn gewend elke week een zware partij te spelen.Terwijl het bij ENPS een stuk gemoedelijker aan toe gaat ,biertje erbij ,effe buiten roken ,beetje slap kletsen tijdens de partij ,kan allemaal bij ENPS.Die Caissa lui zijn een stuk fanatieker Ons kopbord wilt nog weleens een biertje achter overslaan tijdens de partij ,zie je dat Jackie doen ? Die gasten spelen of hun leven er af hangt geef mij die gemoedelijk heid maar

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vraag me wel af of Johan zich nog de les van Tom B. over horizontale afsnijding kan herinneren?

      Verwijderen
    2. Niet genoeg , bleek vrijdag.

      Verwijderen
  3. Zeg Pieter kunnen we de volgende trainingssessies niet vastleggen met videoregistratie. Ik plaats ze met plezier online! Zou toch mooi zijn al die inzichten & wijsheden nog eens terug te kunnen kijken.

    BeantwoordenVerwijderen