roterende banner

dinsdag 22 oktober 2013

Twee toernooien


Ik kreeg twee mails, Kees stuurde onderstaande inschrijf-link van het Tata-toernooi in Wijk aan Zee (dat dit jaar ook een dagje Amsterdam aandoet!)
http://www.tatasteelchess.com/amateurs/entry2014NL
Hij zelf is van plan zich in te schrijven voor de 10-kamp en is nu al gespannen of dat gaat lukken.

En dan een berichtje van Herman Kemp, ooit ook lid van ENPS. Hij schaakt nu bij 'Denk en Zet' uit Vinkeveen en organiseert een toernooi op zaterdag 2 november waarvoor hij nog deelnemers zoekt. Meer info: http://svdenkenzet.nl/nieuwsdata/schaakfestijn.htm

Niek

3 opmerkingen:

  1. Es kommt der Tod -- jetzt will ich sagen,
    Was zu verschweigen ewiglich
    Mein Stolz gebot: für dich, für dich,
    Es hat mein Herz für dich geschlagen!
    Jullie zijn aardige jongens, Niek en Kees, en dat mag wel eens worden gezegd.
    Ik ben net terug uit de VU –na een hartoperatie op 22 juli werd nu gevreesd voor een infarct, maar ik kreeg weer uitstel.
    Voor wie het betreft: breaking bad is not such a bad idea.
    Willen we niet allemaal geleefd hebben, zonder angst en zonder conventies? Willen we niet allemaal hebben geleefd?
    Ruud

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte Ruud, ik hoop dat je spoedig met minder angst voor hartkwalen kunt leven.

    Denk en Zet zoekt overigens nog mensen voor een simultaan tegen Sosonko.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg Ruud. Ik hoop dat je nog lang en gezond onder ons bent. En kom je morgen nog langs? Het wordt een leuke avond, en hopelijk staat je gezondheid het toe om alweer een ENPS-hoogtepunt mee te maken!

    BeantwoordenVerwijderen