roterende banner

dinsdag 21 september 2010

Externe nieuwsberichten

Vandaag begint de schaakolympiade. Voor de gelegenheid heb ik in de rechterkolom twee rubriekjes toegevoegd met nieuws daarover: ChessVibes voor het internationale en KNSB voor het nationale nieuws. Het nieuws wordt daarin automatisch ververst. Op zich wel leuk natuurlijk, maar het heeft niks met ENPS te maken. Ik zal aan de hand van jullie commentaren beslissen of het na de olympiade een blijvertje wordt. Laat me weten of je het leuk vindt of dat het niks op deze ENPS-site te zoeken heeft.
Ik zou trouwens veel liever zo'n nieuwsrubriekje van de SGA plaatsen, maar die bieden geen zg 'livefeed' aan. Gerie, of wie ook van de SGA, kan die er niet komen?
Niek

4 opmerkingen:

  1. Prima toch, die linkjes.
    Het heeft natuurlijk zijdelings zeker met ENPS te maken, want met schaken.
    Een uitgebreide blogroll kan sowieso geen kwaad, altijd leuk voor de websurfende medemens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben nu de olympiade aan het volgen.
    Piet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastisch toch dat die links op de site staan. Dat geeft net even iets extra's!
    Ook leuk voor onze gasten natuurlijk...
    Ik vind het wel belangrijk dat het niet veel inspanning kost om het bij te houden, want het is natuurlijk slechts een aanhangsel. Het gaat hier immers om ons!

    Bas

    BeantwoordenVerwijderen