roterende banner

maandag 6 juni 2022

Nagekomen berichten

Ik loop wat achter! Ik was een weekendje weg. Bij deze werk ik bij:
1) de interne, dit zijn de bestanden:
Partijen    Ranglijst     Kruistabel     Voortschrijdingstabel

2) De externe, Bas deed hieronder verslag, hierbij de uitslagen en de mooie partij van Steve. Steve had wit en schreef erbij "Ik word gemoveordered in de opening, ik heb normaalgesproken geen pion op f4 in de Benko! Ik stond heel lang 20 tot 30 minuten achter op de klok maar mijn tegenstander moest in het middenspel ook veel tijd gebruiken. Na zet 25 of zo zijn wij allebei in tijdnood, uiteindelijk ging mijn tegenstander door zijn vlag."

Zoals Bas al zei zijn we zelfs nog in de race voor het kampioenschap. De volgende 2 wedstrijden moeten we dan wel winnen, liefst een beetje ruim. Is te doen!

3) Snelschaken in de Laurierboom. Alweer bijna een week geleden, woendsdagavond 1 juni, speelde ik met een aantal ENPS-ers een toernooitje in Café de Laurierboom. Er waren 14 deelnemers, bijna de helft daarvan kwam van onze club:
Robin, Michiel, Mark & Niek. En de hele/halve/oud(?) ENPS-ers Jan de Vries en Sanne Visser

Sanne won met overmacht! 

Wedstrijdleider Theo Weijers organiseert woensdag 6 juli het volgende toernooitje in 'De Boom', zoals de kenners het cafe noemen.

 





Niek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten