roterende banner

dinsdag 21 juni 2022

Adrienne bedankt

Adrienne & haar man
Adrienne heeft haar laatste partij voor ENPS gespeeld. Ze groet ons allemaal en hoopt ons nog eens terug te zien op een toernooi of zo, schrijft ze.

Vorige week speelde ze namens ENPS mee tegen haar andere oude club, Amsterdam West. Ik had toen ik haar vroeg nog enige hoop dat ik het team compleet kon krijgen, maar uiteindelijk kwam ENPS 5 twee spelers te kort.

Niettemin kwam Adrienne ons nog een keer vertegenwoordigen, nu zelfs ondanks een lange reis. En ze zorgde voor de enige winstpartij. Zie hier.

Adrienne, bedankt voor je aanwezigheid bij en inzet voor ENPS, als speler, als bestuurslid, als wedstrijdleider, als kok en voor de integratie van de leden van Grasmat in onze club. Ik spreek vast niet alleen voor mijzelf dat we je niet gauw zullen vergeten!

Bas

5 opmerkingen:

  1. Kijk Arjen weet ook hoe het hoort ! Ja we mogen Adrienne best wel danken ! Terima kasih Adrienne !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een aderlating! Ik heb ook vele mooie herinneringen, bijvoorbeeld aan die heerlijke maaltijden, vegetarisch of niet, altijd verrassend en geweldig lekker. Ze is al een tijdje weg, ik hoop dat je mooie tijden in Den Haag gaat meemaken Adrienne. En als jullie ook daar weer lid worden van een club is he misschien leuk om over een tijdje een artikeltje daarover te schrijven, we plaatsen het met liefde op ons ENPS-blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank je wel en we zullen je missen Adrienne !!!

    BeantwoordenVerwijderen