roterende banner

zaterdag 18 september 2021

Derde ronde interne

Partijen in Ronde 3 - 17-9-2021.

1  Niek Verweij (B)      -  Kees Bakker             0-1
2  Bas Jonkers           -  Ardin Bosboom           0-1
3  Johan vd Maas (B)     -  Tom Bottema             0-1
4  Arjen Wiering (B)     -  Mark Hecker             0-1
5  Gerben Sloot (B)      -  Michiel Smit (B)        0-1
6  Martin Hulsing (C)    -  Mischa de Rue (B)       1-0
7  Martin Rekelhof (B)   -  Robin Blenderman (C)    1-0
8  Francisco Hernandez   -  Maarten Mellegers (B)   1-0
9  Lujein Al Sheikh (C)  -  Ailko van der Veen (B)  0-1
10  Ron Heeneman (B)     -  Rob Lange (C)           1-0
11  Dick Lagrand (C)     -  Richard de Weger (C)    ½-½
12  Victor Bartman (C)   -  Roeland Kief (C)        1-0

Nieuw lid Martin Hulsing (links op de foto) is de vierde Martin in ons midden. Naast M. Jones, M. Rekelhof en M. Randt nu dus ook een M. Hulsing. Hij blijkt sterk te zijn, want hij versloeg Mischa en heeft nu 2 uit 2. Ik ben benieuwd hoe dat verder gaat!
Martin Hulsing (C) - Mischa de Rue (B) 1-0

Francisco is dus weer een jaar in Amsterdam en speelt dan natuurlijk voor ENPS. Maar dit keer niet alleen. Hij heeft zijn vriendin meegenomen, Lujein Al Sheikh, en die is ook lid geworden! Hier speelt ze haar eerste wedstijd tegen Ailko, die ze verloor.
Lujein Al Sheikh (C) - Ailko van der Veen (B) 0-1

Rechts op de foto gerespecteerd feestcomissielid Blenderman die soort van vernieuwd lid is: het schijnt dat hij zijn vrouw een contract heeft laten tekenen waardoor hij dit seizoen zonder enige beperking mag schaken. We gaan hem dus (nog!) vaker zien.
Martin Rekelhof (B) - Robin Blenderman (C) 1-0

Kees en ik (Niek) speelden om de eerste plaats en mochten op het live bord (met dank aan Johan!) Hier kun je de partij zien. Het was een leuke partij met wisselende kansen. De opening was voor Kees, het middenspel voor mij, maar op het eind gaf ik pardoes een paard en een gewonnen stelling uit handen. Helaas helaas..


Ik heb problemen met mijn server en kan geen bestanden uploaden, maandag wordt dat gerepareerd, dus ik geef de actuele ranglijst nu even als volgt:
Niek

3 opmerkingen:

  1. Nou ,nou ziet er allemaal goed uit ! Goede opkomst mis nog wel enkele corrifeen ( of zoiets) o.a Good old Theo Bakker ,Jan Velde ,Asha en die jonge aanhang van Tuan Niek Verweij ,Vroeg Net aan Yalcin tegen wie hij gespeeld had "" Ja een of andere Chinees "" Yalcin zeg ik weer er spelen geen Chinesen op onze club ! O.K maar die Chinees is niet op komen dagen ,dus heb ik gewonnen .Ja dat is een logica ,daar kan ik niet tegen op !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die jonge jongens zijn allemaal druk. Storm heeft steeds feestjes, die andere twee hebben vrijdagavond wat minder tijd ivm werk en studie. (Jaja, Storm is de minst serieuze van de drie)
      Ze willen wel komen hoorde ik, Storm is er in elk geval volgende week weer

      Verwijderen
  2. Vanavond de sub topper :)
    Mark H vs Bas J
    kopieer en plak onderstaande in je browser.

    https://view.livechesscloud.com/#4c9e323f-ec77-46b5-a686-9b6d204e0d78

    BeantwoordenVerwijderen