roterende banner

vrijdag 7 april 2017

ENPS 1 wint

ENPS 1 wint van het zwakke Laurierboom Gambiet 2 met 7-1

1. Aran 1 5. Mark ½
2. Tom B 1 6. Sanne 1
3. Peter H 1 7. Niek 1
4. Steve ½ 8. Kees 1
We staan daarmee precies in het midden, op de gedeelde 4e/5e plaats, Zukertort Amstelveen 4 heeft ook 6 MP en 26 BP.

En dan over komende avond. Beter dan Rimme kan ik het niet aankondigen, hij zei het in een van de commentaren hieronder:

"komende vrijdag maarliefst 2 externe wedstrijden (vierde + cupteam). ik herinner mij de laatste cup match, die ook tegelijk met een externe wedstrijd werd gespeeld. de cup bleef tot het eind aan toe vreselijk spannend (oa. lesje eindspel schaken op increment door Aran), en extern vocht Tom K tot het allerlaatste snikje om een verlies van zijn team te voorkomen. beide liep goed af. almetal een van de spannendste avonden bij enps ooit en dus zeer veelbelovend voor komende vrijdag!"

Niek

5 opmerkingen:

  1. He!Heeft Peter H(eineken)gewonnen !? Dat wordt trakteren vanavond in de kroeg na al die nederlagen.In 3A heeft Oosten/Toren 3 met 5,5-2,5 gewonnen van Boven IJ,terwijl wij daar wonnen met 6,5-1,5 .Vanavond wakker blijven boys! GEEN Bier tot na de wedstrijd .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat moet toch zelfvertrouwen geven voor vanavond.
    Succes alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Foei Niek beetje onnodig om te schrijven zwakke Laurierboom 2 ,dat hadden wij ook wel begrepen ,toch jammer voor het team van Jan de Fries,ook jammer voor mijn gabbers Joost,Manuri,Theo en Pieter !Tja die Manuri heeft nog nooit een schaakboek gelezen,volgens mij kan hij ook helemaal geen Nederlands lezen ,laat staan Engels en een computer heeft ie ook niet zodat hij dit stukje ook nooit onder ogen zal zien .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry Bert! Ik had natuurlijk moeten schrijven 'relatief zwakke'. Maarja wat wil je eigenlijk, als je 300 elopunten per bord meer hebt, ik weet het, wíj kunnen alles verliezen dit jaar, maar toch... 300 punten!

      Verwijderen