roterende banner

woensdag 30 maart 2016

Vijfde ten onder

ENPS 5 heeft afgelopen dinsdag verloren van Caissa 11, met 5-3. Hoe dat precies ging weet ik niet, want ik speelde zelf een lange en inspannende partij tegen Dick Dolman, oud-voorzitter van de Tweede Kamer. Zeer tot mijn frustratie verloor ik, na het initiatief en een beter toreneindspel gehad te hebben. Tijdnood speelde een rol. Zo'n twintig jaar geleden heb ik ook al eens van Dolman verloren, ook na beter gestaan te hebben. Toen nam hij met succes een lastige tegenkans waar.
Victor, 30 maart 2016
Caissa 11             – ENPS 5             5 - 3
Jan Willem Knipscheer – Albert de Roo ½ – ½
Wouter Egas – Dirkde Graaff 0 - 1
Karol Lesman - Martin Jones ½ – ½
Pol Gomperts – Tom Korff de Gidts 0 - 1
Dick Dolman – Victor Bartman 1 - 0
Wim Wijnveen – Joos Hecker 1 - 0
Frans Oranje – Asha Bienko 1 – 0
Mirjam Klijnkramer – Robin Blenderman 1 – 0

Geen opmerkingen:

Een reactie posten