roterende banner

dinsdag 19 maart 2013

ENPS 2 geen koploper meer

Nee, niet schrikken. Dit is eigenlijk goed nieuws: gisteravond heeft concurrent Fischer Z 3 met 3-5 verloren van andere concurrent VAS 6.
Daarmee heeft VAS de koppositie van ons overgenomen, maar zij zijn al wel uitgespeeld, wij hebben nog 2 wedstrijden te gaan.

De stand bovenaan is nu als volgt:
Club         Ges.       Mp         Bp
VAS 6 6 9 29,5
ENPS 2 4 8 24,5
Fischer Z 3 5 6 20
Als we vanavond winnen zijn we kampioen. Bij een gelijkspel zijn we VAS nog niet voorbij op bordpunten, maar dan hebben we in de laatste wedstrijd aan 1,5 bp genoeg…

Vanavond de wedstrijd Caïssa 10 – ENPS 2, vanaf 20.00 uur bij Caïssa in Huize Lydia aan het Roelof Hartplein 2a. Komt dat zien!

Sander

14 opmerkingen:

  1. Komt er misschien een live verslag op de blog vanavond?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, want iedereen moet in levende lijve komen kijken!

    .. maar ik zal zien wat ik kan doen. Ik ben playing captain dus als ik al tijd heb mag ik tijdens de partij eigenlijk geen mobiele apparaten gebruiken. Maar het staat verder iedere supporter met mobiel vrij om hieronder een berichtje te plaatsen voor een update. Misschien iets voor jou zelf Pieter?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was om 22.30 aanwezig in cafe Bavaria 3 partijen waren reeds gespeeld,op het wedstrijdformulier stond niets.Wat is de stand vroeg ik aan een onbekende,2-1 voor ons,Wie is ons? Wij dus zei hij,Ja zo kom ik niet verder,geen uitslagenbord en de wedstrijdleider stond cq zat aan de bar! Pas om 23.30 kwam ik erachter dat Vas ging winnen! Een uitslagenbord zou geen onnodige luxe zijn voor Fischer Z ,maar ja toch Terima Kasih Vas Vanavond alleen maar even winnen boys ,wel zonder Sanne en Bert maar Johan en Chiel zijn waardige vervangers,OM met Kees te spreken FORZA ENPS!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ja, Arjan speelt ook een externe partij bij Caïssa vanavond: hij speelt vooruit voor de wedstrijd van het vierde van aanstaande vrijdag. Nog een extra reden om te komen supporten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Razende ENPS reporter19 maart 2013 om 21:35

    Live update: In zijn partij voor het vierde neemt Arjan het op tegen Tjerk Hoek (rating 1224). Arjan staat inmiddels een toren voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Razende ENPS reporter19 maart 2013 om 22:20

    Voor het tweede ziet het er goed uit: Eric, Chiel en Jan staan allen een stuk voor, Ronald een kwaliteit. De rest ook zeker niet slecht. Voorzichtige prognose: 5,5 - 2,5

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Razende ENPS reporter19 maart 2013 om 22:40

    Het vierde staat alvast met 1-0 voor: Arjan maakt het eenvoudig af. Bij het tweede is iedereen nog bezig. De vooruitzichten zijn nog steeds uitstekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Razende ENPS reporter19 maart 2013 om 22:55

    0-1 voor ENPS: Eric wint. Voor de thuisblijvers: als je nu op de fiets springt ben je nog op tijd voor de champagne....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Razende ENPS reporter19 maart 2013 om 22:57

    0-2, Bas wint ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Razende ENPS reporter19 maart 2013 om 23:00

    0-3 door Chiel. Het kan bijna niet meer fout gaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Razende ENPS reporter19 maart 2013 om 23:32

    Kampioen! 0-5 door Niek en Johan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Razende ENPS reporter19 maart 2013 om 23:44

    Eindstand 1-7! 2 remises, Jan en Ron.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ENPS Yesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

    Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tjonge jonge gefeliciteerd mannen!Ben trots op jullie,waar was ik zelf? Ben om 20.00 uur even gaan slapen met de bedoeling om 22.3O uur naar Caissa te gaan lopen ( toch bij mij om de hoek ) Je voelt het al aan ,ik werd pas om 2 uur s nachts wakker De fles die ik gekocht heb ligt nog steeds in de koelkast. Maar 7-1 ! te mooi om waar te zijn,

    BeantwoordenVerwijderen