roterende banner

zondag 2 mei 2010

Rechter kolom

Ik heb een kleine update van de website gedaan, met name de rechter kolom. Op het eind heb ik een lijstje toegevoegd met onze kampioenen. Scroll naar beneden om ze te zien. Heel erg ver kom ik niet met de bronnen die ik beschikbaar heb, internet en een stapeltje clubbladen. Zijn er nog leden die verder terug in de tijd kunnen kijken? Oude rotten als Ronald Post, Jan Velde, Peter Kersten, Eric van Rijkom (wie vergeet ik?) hebben vast nog wel wat paraat.

Verder staat er een link naar Google Friend Connect, maar dat is nog maar een experiment. Ik zie wel of daar reacties op komen. Evaluatie volgt!

Groeten, Niek

3 opmerkingen:

  1. Goede actie Niek. Ik heb me maar meteen aangemeld met die Google button. Ik zie wel wat dat me brengt. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat in het lijstje " kampioenen" de naam Mastenbroek
    veel zal voorkomen.

    BeantwoordenVerwijderen