roterende banner

zondag 25 april 2010

ENPS 3 verliest laatste match

Eerst over de interne: thuisgekomen bleek tot mijn schrik mijn memorystick leeg. Geen stand en uitslagen van de interne deze keer dus. Kennelijk is de stick niet geschikt voor onze clublaptop, want de vorige keer dat ik hem gebruikte was het ook al misgegaan. Excuses!

ENPS 3 speelde zijn laatste wedstrijd, en het was er niet een om trots op te zijn. We moesten tegen weesp dat moest winnen om kampioen te worden en onze tegenstander was dus behalve sterk ook super gemotiveerd. Dat hebben we geweten. Hoewel ik twee bassisspelers miste, Arjan en Johan zitten in het buitenland, had ik toch een sterk team op de been weten te brengen. Maar alleen Amédée, Sanne en André wisten remise te maken, de rest verloor.
Toch hebben we een goed seizoen achter de rug, met verschillende goed scorende spelers. De topscoreslijst van het derde:
1/2 Duck Wals      5 uit 7
1/2 Sanne Visser 5 uit 7
3 Johan V/d Maas 4½ uit 5 (vijf keer met zwart!)
4 Amédée Souquet 4½ uit 6

Niek

4 opmerkingen:

  1. Sanne scoorde ook 5 uit 7

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt helemaal gelijk Anoniem. Ik heb het aangepast!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet wel wat uitslagen:

    Bas - Mark 1 - 0
    Boudewijn wint van Theo Bakker
    Kees wint van Niek
    Arnaud - Albert remise
    Theo Hendriks - Leo remise
    Roeland tegen Rimme ?

    Stand:
    1. Roel
    2. Bas
    3. Mark
    4. Har
    5. Albert

    Bas

    BeantwoordenVerwijderen