roterende banner

maandag 10 december 2018

Twee partijen

Ik heb twee partijen opgestuurd gekregen van afgelopen vrijdag. Die van kampioen Peter N die ik aankondigde zit er nog niet eens bij.

Steve stuurde zijn partij met kort, krachtig en kritisch commentaar. In een mail schreef hij er nog bij dat hij voortaan met oordopjes gaat spelen. Ik zelf had het nauwelijks in de gaten dat we zoveel lawaai maakten. Door de opwinding van een spectaculair afgelopen externe wedstrijd golft de adrenaline ook alle kanten op. Ik (en vele anderen) hebben e.e.a. op zo'n moment kennelijk niet helemaal meer onder controle. Sorry Steve! Ik zal er volgende keer aan denken.

Boudewijn is inmiddels de trouwste inzender van partijen geworden, deze keer heeft hij een blitzkrieg (11 zetten) gestuurd. Wat zal hij achter zijn hand hebben zitten gniffelen!

Niek

Partij Jildo - Steve


Partij Boudewijn - Michiel

2 opmerkingen:

  1. steve, zo hard gewerkt en dan dit...... kilo utrecht tango

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is natuurlijk een regelrechte schaaknachtmerrie voor Steve. Toch heb ik ook bewondering voor de schwindel onder druk van Jildo Kalm(a). Koffiehuisschaak in optima forma. Vaker in de Boom spelen, Steve. En dan geen backgammon. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen