roterende banner

maandag 30 januari 2017

Een dagje Wijk aan Zee

Ik was gisteren op de valreep nog even een middagje naar Wijk aan Zee gegaan. Ik kwam Johan en Daan tegen, en wilde Ailko opzoeken achter het bord, om hem op de foto te zetten voor op het blog. Maar ik was te laat, Ailko had heel professioneel een snelle remise gespeeld tegen de nr. laatst, omdat hij zijn groep toch al had gewonnen. Hieronder dus een plaatje van de tatawebsite:


en als je goed kijkt zie je wat hij heeft gewonnen:


Good old Jan Velde heeft een zware week achter de rug. Maar gisteren speelde hij een plusremise tegen een speler van 2050.


En tot slot nog een opmerkelijke foto. Achter de tafel vlnr Jeroen, de eerste bordspeler van a'damwest 3, die aanstaande vrijdag bij ons in de externe gaat vechten met ENPS2 om de eerste plaats in de poule. Daarnaast zit Tom, wie kent hem niet, en dáárnaast een wat minder bekende Amerikaan, van Philipijnse afkomst, die aankondigde weer eens op huis aan te gaan. Maar als ik de kranten zo lees dan denk ik dat ie snel moet zijn. Hij is weliswaar geen moslim maar rooms-katholiek, maar je weet nooit welk decreet vandaag weer wordt afgeroepen!


Niek

2 opmerkingen:

  1. fijn om er even bij te zijn en een prachtige prestatie van Ailko!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou die beroemde Bottema na omgeven te zijn door wereldtoppers vrijdag gewoon weer bij ENPS schaken?

    Leuk verslag Niek!

    BeantwoordenVerwijderen