roterende banner

zaterdag 28 januari 2017

De derde ronde

Uitslagen- Stand - Spelersgeschiedenis

Wat hebben we na drie ronden een leuke stand. Op nr één staat de sympathieke Oldenhove. En nog volkomen verdiend ook, want hij won achtereenvolgens van drie sterke spelers: Arjen W, Peter N en Mark H. Op de tweede plaats staat onze voorzitter Rimme, die vertelde dat dit niet zijn eerste keer is. In het tijdperk Mastenbroek had hij al eens een tijdje tweede gestaan, na een lange reeks achtereenvolgende overwinningen. Dit liet hij destijds overigens prompt opvolgen door een lange reeks nederlagen. En derde staat Duck, wellicht is dat wel voor het eerst? Duck won van een nieuwe ENPS-er, Michiel Smit. Deze jongen lijkt een sterke aanwinst. Ik vroeg naar zijn schaakverleden. Hij was alleen tijdens een verblijf in Oslo een half jaar lid geweest van een schaakclub. Grote groeimogelijkheden dus als hij bij ENPS het schaken  serieus aanpakken gaat!
linksboven Peter H - Peter N 1-0 en linksonder Pieter O - Mark H 1-0
Rechts speelden Stefan en Kees vooruitgespeelde externe
wedstrijden tegen A'dam West 3. Stefan won, Kees verloor.

1 Pieter Oldenhove 3 uit 3 364,0
2 Rimme Rypkema 2 uit 2 296,7
3 Duck Wals 2 uit 2 282,0

Steve stuurde zijn vlotte aanvalspartij tegen Albert:

6 opmerkingen:

  1. Had van de week een gesprek met Sylvana Simons,die van die Anti-discriminatie partij.Weet je wat ze zei? """Schaken is een heel racistisch spelletje ! " Ik ""??? "" "" Ja Bert schaken is racistisch omdat WIT altijd mag beginnen,waarom nou niet een keer ZWART ?" Zo geacht bestuur van ENPS weer een punt voor de vergadering.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De uitslagen & de stand zijn niet zichtbaar, ik krijg ze niet in beeld...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik krijg het altijd goed. Maar er is inderdaad wel iets met die server die ik gebruik. Er staat een veiligheidsprotocol niet goed ingesteld, en die beheerder van de server doet daar steeds niks aan als ik er naar vraag. De oplossing is dat als ie zegt: "onveilige content" ofzoiets, dan moet je gewoon op 'negeren' of 'doorgaan' klikken en dan krijg je het evengoed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die oplossing werkt niet, want ik krijg de optie 'negeren' of 'doorgaan' in dit geval helemaal niet, ik krijg de mededeling die hieronder staat: Deze site is niet bereikbaar etc. en that's it

      Verwijderen
  4. probeer het eens met een andere browsert of schakel je extensies uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geprobeerd en dat werkt niet.
    Overigens is het geen probleem als ik thuis op via de Citrixreceiver op mijn werk inlog, via die weg is het geen probleem.

    BeantwoordenVerwijderen