roterende banner

woensdag 13 april 2011

Huishoudelijke mededelingen

Vrijdag as is de vrederkerk gesloten ivm een internationaal zangkoren festival in de kerk. Het tweede speelt daarom in de oranjekerk bij de bridgers voor lijfsbehoud in de eerste klasse. We staan 0-1 achter. Er moet gewonnen worden, dus het wordt spannend. Kom allemaal kijken en aanmoedigen. Voor de toeschouwers zal er ook in de quibus schaakborden staan om lekker ontspannen een potje te spelen.

Volgende week is het goede vrijdag en wordt er helemaal niet geschaakt, de week daarop is het koninginnenavond en is de club ook dicht. Er is dus een mini break. Op 6 mei gaat de interne competitie weer verder en wordt er weer normaal geschaakt in de vredeskerk.

Groet, Kees

Ps het eerste won gisteren van caissa 7 met 3,5-4,5

Ps2 we zoeken voor aankomend seizoen een nieuwe secretaris en hopen op een administratief talent binnen de club die wil mee helpen de club tot de mooiste club van allemaal te maken.

Forza enps!

9 opmerkingen:

  1. En het vierde won eergisteren met dezelfde cijfers! Voor de duidelijkheid en wellicht ten overvloede (Kees zegt het wel maar niet letterlijk): aanstaande vrijdag is er dus geen interne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kleine voetnoot bij ps2:
    ENPS ís al de mooiste club!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klopt, het de mooiste club te laten blijven zijn....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe weet je dat nou? Ik beweer wel eens dat ik de langste heb en dat kun je tenminste nog nameten.... en dan heb ik zo nu en dan geen gelijk :)

    Maar de mooiste club... holle frase... wel een hele leuke club natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe je dat weet?
    Dat draag je in je hart, Roel, de enige plek waar weten een plek heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje Chiel, zo had ik het nog niet bekeken:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Maar Chiel, hoe kun je nou in je hart weten dat al die andere clubs minder mooi zijn? In het eerder aangehaald voorbeeld van de langste, rol je in het geval van twijfel de centimeter even uit en je weet het, desnoods in je hart. Maar in het geval van de mooiste club... hoe heb je dit zeg maar onderzocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is het wonder van het hart, Roel. Het hart weet, zonder meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik dacht dat bij mij mijn hart altijd in mijn keel klopte Chiel, bleek het toch gewoon mijn adamsappel te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen