roterende banner

zondag 25 september 2022

Deepfake van Ron

Tot vanmiddag vermoedde ik dat Ron Heeneman nog niet het kleinste digitaal talent in huis had. Maar hoe kan een mens zich vergissen! Ik kreeg een mailtje met onderstaand kunstwerkje van zijn hand. Ron is op zijn ouwe dag aan het Photoshoppen geslagen! Ik stel voor Ron een rubriek te geven, elke maand een nieuwe impressie?! Ik kijk uit naar je volgende creatie Ron 😀

Niek


"na zijn nederlaag tegen Johan schreef Steve meteen een schaakboek" schreef Ron erbij


5 opmerkingen:

  1. Ja leuk Ron ! Zeg Steve als je naar Blondjes gaat luisteren tijdens je partijen gaat het mis/fout/verkeerd /wrong .!🤣😁😂

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is het wel photoshop? 🤔

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeg Anoniem🥸, mannen van mijn generatie spreken in gevallen als deze over photoshop ... zoals we dat 20 jaar geleden ook deden 🤓

      Verwijderen
  3. Kan aan mij liggen hoor maar ik zou toch zweren dat die blonde troel Marigeil Monroe is !

    BeantwoordenVerwijderen