roterende banner

vrijdag 18 februari 2022

Eerste ronde interne

Ik durfde de deur niet meer uit, nadat ik vanmiddag een geweldige chaos op de wegen had meegemaakt. De daredevils die de storm wel trotseerden mochten de eerste ronde spelen. Onder hen in elk geval Bas en Yeltsin. Degene die het e-board aanzette was waarschijnlijk Johan. En Mark ws er ook, hij appte deze foto van Robin en Michiel:
Ze zijn nog niet klaar. Zo te zien is het een spannende wedstrijd bierdrinken. 

Whatsappberichtjes:

ik: Michiel gaat winnen
Mark: Denk het ook, maar Robin had echt prachtige resources de hele partij
ik: Ik ga fototje op blog zetten
Mark: 👍🏻 Zal Bert ook blij mee zijn, geen thee drinkers beide

(Update zaterdag 19 feb) Partijen Ronde 1 - 18-2-2022:

1 Bas Jonkers - Yalcin Cihangir (C) 1-0
2 Robin Blenderman (C) - Michiel Smit (B) 0-1
3 Mark Hecker - Marcelo Ribeiro (C) 1-0

Niek

10 opmerkingen:

  1. Ja heavy storm gisteren ! Het O.V reed niet ,zelfs Roeland moest afzeggen maar bijna buurman Johan had er maling aan en kwam gewoon op de fiets ! 👍 Ja daar mag wel een duimpje bij of niet ? Dat E-Board toonde weer zijn waarde ,slachtpartij van Bas J tegen Yeltcin precies 12 minuten geduurd .Yeltcin riep zich van de week nog uit tot de sterkste Koerdische schaak -speler van de PIJP ! Volgens mij moet je dat bagataliseren ( of zoiets ) Er is maar 1 Koerd in de PIJP ,die zo gek is om te schaken .Wie dan ? Yeltcin natuurlijk ! Wat die laatste opmerking betreft van Niek ................ Tja wat moet ik daar op zeggen ,wat staat er naast Michiel ? Volgens mij een thee kopje ! 😜 Er zal wel weinig gerookt zijn deze avond ,want om te roken moet je de buitenlucht in met de kans dat je een boom ,dakpan of kert-toren op je kop krijgt ! 🤣😂😁 .Volgende week ben ik er hopelijk weer en kan Roeland weer een hapje komen eten ,oh ja Johan is ook welkom heb je wel verdiend na die fietstocht van Nieuw _Sloten naar de PIJP tijdens die Orkaan ! 😎

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je vergeet de 11 minuten increment Bert! Zo snel kan ik nu ook weer niet.

      Verwijderen
  2. correctie= bagatelliseren ,kert-toren =kerk-toren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat je het risico neemt om naar de club te gaan terwijl een NL alert wordt verstuurd met het advies thuis te blijven moet je zelf weten maar dat deze 3 partijen meetellen voor de interne competitie vind ik oneerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier is mijn voorstel aan het bestuur:
    1. alle uitslagen van afgelopen vrijdag annuleren en de eerste ronde aanstaande vrijdag spelen
    2. een eremedaille geven aan degene die toch op de club zijn gekomen
    3. een gratis consumptie voor de winnaars

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahum ..... weet niet of Steve het wel beseft maar 3 van de 7 aanwezigen waren bestuursleden ,die eigenlijk min of meer gedwongen waren te komen .Na maanden dicht te zijn geweest ,eindelijk weer een reguliere wedstrijd-dag .Johan moest komen om te openen en de bar in orde brengen .Bas en Michiel waren de wedstrijdleiders .Waren Yeltcin,Marcelo,Mark en Robin niet gekomen ,waren de bestuursleden ook weggegaan .Nu moesten de aanwezigen het er maar het beste van maken .Overigens vind ik je voorstel heel redelijk en zou het zeker aanbevelen .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. https://view.livechesscloud.com/#892af809-3d85-4db9-9ad2-1bfa8fb0eac1
    steve vs Peter N

    BeantwoordenVerwijderen