roterende banner

zaterdag 12 december 2015

ENPS 5 ten onder tegen Grasmat 2

Bij deze een bericht over Grasmat2 - ENPS5. Beknopt, want 1) het team verloor tamelijk hardhandig en 2) ik verloor zelf tamelijk hardhandig.

ENPS 5 heeft uit een gevoelige nederlaag geleden tegen Het Grasmat 2: 5½ – 2½.

Robin Blenderman scoorde het enige volle punt voor ons. Bij de stand 4-1 speelden Dirk de Graaff, Albert de Roo en Tom Korff de Gidts moedig door, maar moesten tenslotte alle drie berusten in remise.

Victor 12/12 2015

4 opmerkingen:

  1. jammer mannen, ik leef met jullie mee....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In de interne waren slechts 4 partijen. Boudewijn won van Jan de Fries. Roeland speelde tegen nieuw lid Duco, dreigde mat in 1, maar de heren besloten tot remise. Sanne vertelde op een gegeven moment dat hij een leuk schijnoffer tegen Duc had gedaan. Diens stelling was vervolgens geruineerd en Sanne won. Ik kwam goed uit de opening tegen Johan, maar blunderde een paard voor een pion. Ik had wel compensatie en Johan gaf een tweede pion. Johan had een winnende aanval, maar ruilde de dames en in het eindspel waren mijn pionnen veel actiever waardoor ik toch won.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel voor de update Pieter! Ik vroeg wedstrijdleider Jan de Vries naar de bestanden met uitslagen en ranglijsten maar die bleken vergeten vrijdagavond. Dat is jammer, zo voor de laatste ronde met nog drie titelkandidaten (Bas, Steve en Tom) Jan was daarom zo sympa om even naar de vredeskerk te fietsen. Maar O horror, dit is wat hij daarna mailde: "ik kom net terug van de vredeskerk. Mooie dienst. Helaas is het schaakprogramma Sevilla niet goed afgesloten en zijn de resultaten van ronde 14 -incl alle externe afwezigen voor club- niet bewaard. Vrijdag moet alles opnieuw ingevoerd worden voordat we aan ronde 15 kunnen beginnen."

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb slecht partij gespeeld... Ik verdiende te verliezen.

    BeantwoordenVerwijderen