roterende banner

donderdag 31 december 2015

En dit is 186!

Op de laatste dag van het jaar gauw nog maar een artikeltje geplaatst. In een commentaar bij het vorige artikel constateert Pieter: "Het aantal items op de blog dit jaar is 185. Je zou kunnen concluderen dat het een uiterst actief jaar was, want vorig jaar kwam het tot 176 en de jaren daarvoor vaak niet eens tot 130. Hoe is dit te verklaren? Is Niek actiever of de club levendiger?"
Ik weet het niet, het zou kunnen liggen aan de externe die de laatste jaren veel uitgebreider is met meer teams, onze KNSB-avonturen en de bekerfinales en -winsten. ... maar het kan ook gewoon zijn dat ik er meer tijd in stop. Mijn jongste is inmiddels 10 (over 3 maanden 11) en ook mijn andere kinderen vragen steeds minder aandacht.
Ik stel een gezamenlijk goed ENPS-voornemen voor: we gaan in 2016 de 200-barière slechten.
Proost! Niek

2 opmerkingen:

  1. Als je al het getwitter er ook nog bijrekent, wordt 2015 helemaal een top-blog-twitter jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zie kapitalistische trekjes, meer is niet altijd beter. Dat gezegd wordt het niveau van de opmerkingen wel steeds beter........ check!

    BeantwoordenVerwijderen