roterende banner

donderdag 28 januari 2010

Ons aller Tony gaat goed op Corus!

Ik zocht naar Arjan bij de uitslagen van het corus tienkamp toernooi en tot mijn verbazing vond ik Tony en nog wel als eerste in zijn groep (6), hij doet het echt heel goed en heeft een tpr van ver boven de 1900.

Arjan en Ben heb ik later ook terug gevonden, helaas niet op de plek waarop ik gehoopt had. Dus ze kunnen wel wat aanmoediging gebruiken. Er wordt nog t/m zondag gespeeld.

Forza ENPS
Kees

BTW Ex ENPS-er Huib Vriens doet het ook erg goed in groep 7

3 opmerkingen:

  1. Ik heb een erg regelmatig rijtje, maar niet mooi: 0, 0, 1, 1, 0, 0. Maar aan Kees' coaching heeft het niet gelegen. Zolang het centrum niet vastligt, trek ik pas ten aanval als ik uitontwikkeld ben. Maar ik speel gewoon als een krant. Als ik heel eerlijk naar m'n spel kijk, heb ik twee punten te veel. Hopelijk zal ik het voor ENPS beter doen. En volgend jaar dan maar 9 uit 9 in een lagere groep, zoals Huib Vriens en Frans Oranje lijken te gaan doen. Evengoed bedankt voor de morele steun, Kees.

    Arjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tony speelt trouwens in groep 6A:
    http://www.xs4all.nl/~lveeken/cct/cct10/cct10t/6A.html

    En Arjan speelt in groep 6B:
    http://www.xs4all.nl/~lveeken/cct/cct10/cct10t/6B.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ik heb er nog een gevonden: Eric van Rijkom won zijn groepje met 2½ uit 3, met een TPR van 2021!
    Zie www.xs4all.nl/~lveeken/cct/cct10/cct10d/4A.html
    Willen jullie het hier melden als er nog meer ENPS-ers worden aangetroffen in de Corus-deelnemerslijsten?
    Alvast dank!

    BeantwoordenVerwijderen