roterende banner

zaterdag 10 december 2022

Interne r14, eerste extern en het voetbal

Het technisch team van ENPS lijkt de VAR wel
Heel Nederland kijkt naar voetbal als hun elftal uitkomt op een WK. Héél Nederland? Nee, een klein clubje blijft moedig weerstand bieden aan de verleiding van de gewone man. Er was weliswaar een livestream van de wedstrijd, maar toch, petje af voor de helden van ENPS:
Kees Bakker, Michiel Smit, Johan vd Maas, Mark Hecker, Roeland Kief en Aeron Yung speelden intern,
   Partijen    Ranglijst    Kruistabel   

Tom Bottema, Ardin Bosboom, Wim Luberti, Francisco Hernandez Iglesias en Peter Nitschke speelden extern, en zij wonnen wel!
(Peter Hoekstra, Aran Kohler en Daan Zult speelden eerder deze week vooruit.)

9 opmerkingen:

  1. Ja vreemde avond ! Nederland speelde voor een plaats in de halve finale en toch was er deze avond een externe en een interne ! 6 man intern en 10 man extern .Voor onze kansen in de externe gaf ik geen cent meer we stonden met 2,5-05 achter .Snel stond Tom een stuk achter en ook Peter zou de pottenbak ingaan .Toen rechtten de overige mannen hun rug en zowaar we wonnen nog met 4,5 -3,5 en dat in de Hoofdklasse proficiat aan Ardin ,Francisco ,Wim en zelf Bottema ! Tom B stond een stuk achter ,bleef stug doorspelen ,hoe hij het flikt weet ik niet maar hij flikt het ! De enige VAS speler ,die kwam kijken bij het voetbal was die gekke Joris maar de rest van hun waren echte schakers bleven bij hun bord zitten en verroerden zich niet .Ze hadden beter wel kunnen kijken ,want Joris was de enige die won .Op het beeldscherm ging het intussen niet zo goed ,op een gegeven moment dacht ik Nederland verliest 2-0 achter ,toen op miraculeuze wijze gelijk .In de verlenging sloeg de vlam in de pan en verloren alle voetballers hun hoofd en die scheidsrechter sloeg ook helemaal op hol ! Er zijn nog net geen doden gevallen maar het scheelde niet veel .Ging het bij ENPS toch gemoedelijker aan toe .VAS vatte hun verlies sportief op !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoe ik het flik? Nou Bert, met pure doping natuurlijk. Toen ik slecht tot verloren stond, kreeg ik van Roeland een trippeltje, vroeger kreeg ik die nog wel eens van de barman, maar die had het afgelopen vrijdag blijkbaar te druk. Werkt hij nog voor ons eigenlijk?

      Ja, en vanaf het trippelte van R was het hosanna en crescendo, zat de R weer in de klok, kortom kon ik weer nadenken.

      Van de andere partijen heb ik niets gezien maar op de een of andere manier vond ik het volstrekt normaal dat er de ene na de andere 1 op het scorebord verscheen.

      Ik dacht dat ik na mijn Th2 de zaken wel weer onder controle had, in de analyse na afloop deed Joris van V wat suggesties voor wit die ik thuis nog ff in de engine gooide en die bleken te kloppen: pas laat in de partij stond het weer gelijk en nog veel later kwam ik gewonnen te staan.

      Verwijderen
    2. de barman werk wel degelijk voor ons 👍👍

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen