roterende banner

dinsdag 14 juni 2016

..en dit is 1501

maar het vorige artikel, van Pieter, was berichtje nummero 1500. Dat is het derde jubileum van het ENPS-blog, bij de eerste twee 500 berichtjes stond ik even stil, dus ook deze keer weer.

De eerste 500 berichtjes werden in 3 jaar en 11 maanden geschreven, voor de volgende 500 berichtjes waren 3 jaar en 10 maanden nodig, maar dan verandert er kennelijk iets: de derde reeks van 500 berichtjes is in 2 jaar en 8 maanden geschreven!

Het gemiddelde bleef van begin 2006 tot eind 2013 zeer stabiel op één bericht per 2,8 dagen (2½ bericht per week), maar in de jaren daarna is het, waarschijnlijk mede door externe successen (een vijfde team erbij, vier bekerfinales op rij en de KNSB avonturen) enorm gestegen, ons gemiddelde is nu al een kleine drie jaar lang één bericht per 1,9 dagen - dat is 3,7 bericht per week!

Ik ben benieuwd naar de cijfers in het berichtje 2000, dat zal ergens in 2019 zijn neem ik aan. Wat zal dan de berichtenmoyenne zijn?!

Niek

2 opmerkingen:

  1. Dat had ik toch maar goed geteld Niek. Nu ben ik dus de trotse 1500e berichtblogschrijver van ENPS. Dat staat goed op mijn palmares bij gebrek aan schaaktitels.

    BeantwoordenVerwijderen