roterende banner

zondag 28 juni 2015

Hot time! Summer in the city

Volgende week barsten twee grootse zomerschaakevenementen in Amsterdam los waarvan de organisatie grotendeels in ENPS-handen is. Het kroegloperstoernooi (zondag 5 juli) wordt als vanouds geleid door Ronald Post en vele andere clubgenoten. Het NK wordt georganiseerd door onze eigen Tom Bottema, samen met Paul Rump, die onderstaande mail stuurde aan secretaris Pieter:
Beste secretarissen van SGA-verenigingen,
Komend weekend gaat het NK Schaken weer van start in het Manor hotel op de Linnaeusstraat. Naast het genieten van topsport is er veel gelegenheid zelf te schaken. Dat is te vinden op de website www.nkschaken.nl, maar ook in het attachment "Programma NK Schaken".

In dezelfde periode en op dezelfde locatie zijn er ook veel culturele activiteiten zie het andere attachment.
Zelf denken wij dat vooral de toneelstukken heel speciaal zijn.
Op dinsdag 7 juli om 20:00 introduceert Genna Sosonko de schrijver Fjodor Dostojevski, waarna 't Barre Land de "Aantekeningen uit het Ondergrondse" zullen spelen. Op zaterdag 11 juli om 20:00 en 21:30 speelt Porgy Franssen zijn eenakter gebaseerd op Stefan Zweig's Schachnovelle.

Wij zouden het erg op prijs stellen als u dit onder de aandacht van uw leden zou willen brengen.

Hopelijk tot ziens,

Names het organisatiecomité
Paul Rump
Toernooidirecteur NK Schaken
Voorzitter Stichting Schaken en Cultuur

2 opmerkingen:

  1. Twee dingen over het NK in Manor, Amsterdam Oost:

    (1) Ik sprak vanavond Tom, en hij zei dat het Toneelstuk van Dostojevski op Dinsdag 7 juli (20:00 uur) gratis is voor ENPS-ers.

    (2) En vrijdag 10 juli (19:45 uur) is de Schaak-pop-quiz. Dat lijkt me superleuk, ik ga ook daar naartoe. Ik hoorde van Chiel dat ie ook kwam, ik hoop dat ik meer clubgenoten tref!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. (2) Ik ben dan ook in A'dam . Dienen er teams geformeerd te worden?

      Verwijderen