roterende banner

dinsdag 16 april 2013

Wedstrijd ENPS 2 vrijdag 19 april GAAT NIET DOOR

Jongens, vreemd nieuws: de externe wedstrijd van aanstaande vrijdag gaat niet door. De tegenstander komt niet opdagen.

Bram van der Vegt van Amstel en Gein e-mailde extern wedstrijdleider Sander:

”Allereerst gefeliciteerd met het Kampioenschap van ENPS 2. Zoals het er na onze laatste wedstrijd al naar uit ging zien, kan ik helaas geen team meer op de been brengen voor deze laatste wedstrijd tegen ENPS 2. Door ziekte van wat oude leden kan ik misschien met 6 man komen, waarbij leden die haast nooit extern spelen (rating 1200-1300). Als club hebben we gisteravond besloten dat dit geen zin heeft, het moet wel leuk blijven. Sorry, maar succes volgend seizoen in de 1e klasse met ENPS 2. Vriendelijke groet,”

Ik vroeg Sander of dat zomaar kon, “Besluiten dat t geen zin heeft”, hij antwoordde:  

”Nee, dat kan niet zomaar. Het levert ze een boete van 25 euro en 2 matchpunten straf op. De wedstrijd moet officieel een andere keer worden ingehaald. Maar als het team dan weer niet kan of wil dan worden ze uit de competitie gehaald en vervallen alle eerder gespeelde wedstrijden. Dat maakt voor promotie/degradatie helemaal niks uit. Ik zal het met de competitieleider van de SGA opnemen, wat mij betreft skippen we deze wedstrijd. Voor de stand maakt het helemaal niet uit en het is op zich best grappig om kampioen te zijn met een wedstrijd minder gespeeld dan de rest, toch?”

To be continued dus.

En er gaat nog meer niet door, het was al bekend, maar ik noem het nog eens: Aanstaande vrijdag, 19 april dus, kunnen we geen gebruik maken van onze zaal ivm een groot koor dat die avond optreedt in de Vredeskerk. Er is die avond geen interne competitie. We zien elkaar dus weer op vrijdag 26 april in de vredeskerk voor de volgende ronde van de interne.

Niek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten