roterende banner

woensdag 10 april 2013

E1 - Pegasus 1

De eerste twee wedstrijden zijn vooruit gespeeld vanavond. Toen ik binnenkwam had Bas, (ingevallen voor Stefan) helaas al verloren, hij was inmiddels bezig met een fietstocht van 3 kwartier richting Amsterdam Oost. Ik begreep later van Ben, onze andere speler, dat hij in een onduidelijke stand een stuk weg gaf. Ben zelf was bezig met de laatste loodjes tegen de bord 1 speler van Pegasus. (2x toren + 3 pionnen, tegen T/L en 4 pionnen) Dat deed ie heel bekwaam.

1-1 dus!

nog 3,5 punt, en de klok is binnen!

Ronald

4 opmerkingen:

  1. Mijn Skype-interview verliep vlot en volgens plan.
    Ik ga nu voor 99.9999% (met nog een paar negens) op 1 Juli in the States beginnen.

    Aanstaand weekend zit ik in St Albins (London) te schaken. Succes allen tijdens de andere partijen en tijdens het vieren.


    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Stefan! En per wanneer ben je weer terug :-)
    Succes in Londen, fijne stad, en we gaan je in de gaten houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 1x in de 2 maanden is ie natuurlijk terug neem ik aan, dit ivm de thuiswedstrijden.

    Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  4. uit London ben ik donderdag terug.
    Uit the States zal het langer duren, want het is de bedoeling om daar minimaal 2 jaren te blijven.

    BeantwoordenVerwijderen