roterende banner

dinsdag 16 oktober 2012

Vanavond ENPS V versus ZZ

Je zou denken, wat? alweer!? ja inderdaad, het vijfde speelt vanavond alweer de tweede wedstrijd van het seizoen in een competitie die bestaat uit maarliefst tien teams. Vanavond tegen ZZ, en dat is tevens de nieuwe club van Duck. Je vindt ze in het speeltuingebouw op het Cremerplein, ongeveer aan het einde van de overtoom. Omdat ik er zelf (weer) niet bij kan zijn, wil ik ze vanaf deze plaats maar even aanmoedigen. Opstelling: Aisha, Sander en Dick, aangevuld met invaller Har. Vorig seizoen werd het 2,5-1,5 in ons voordeel. Met deze supersterke opstelling verwacht ik veel goeds! Veel succes,
Rimme

6 opmerkingen:

  1. ahem, oeps. de namen staan in willekeurige volgorde er werd mij door Niek verteld dat het helemaal fout is om je spelers vantevoren door te geven. lezers, bij deze mijn excuses, en als je van ZZ bent... foei, wegwezen!!!
    grrrrrimme

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Duck heeft iig geen computer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ja Rimme, de winnende coach heeft altijd gelijk, dus afhankelijk van de uitslag zullen we ons beraden over de te nemen maatregelen... weet iemand wat het geworden is?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Niek, allen,
      Sander sms'te mij gisteren: ZZ 1,5 - ENPS 2,5. winst dus, fantastisch!
      gr.rr

      Verwijderen
  4. Chapeau! Je mag nog even aanblijven Rimme ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En de uitsalgen zijn nu ook ingevuld! Ik zie dat Sander wint van ex-ENPSer Geert Renkema, heel knap!

    BeantwoordenVerwijderen