roterende banner

vrijdag 11 november 2011

Na zijn lidmaatschap te hebben opgezegd stuurde Roel ons een afscheidsbericht voor de website. Aanvankelijk is dit bericht niet geplaatst. Echter na aandringen van Roel en overleg in het bestuur, plaatsen we het bericht alsnog. Hiermee willen we de roerige episode rondom zijn vertrek definitief afsluiten.
We wensen Roel veel succes met het vinden van een nieuwe vereniging.
Het bestuur.

ENPS’ers,

Ik heb zojuist aan de secretaris van de club laten weten dat ik per direct de club verlaat. Ik houd de eer liever aan mezelf.

Ik ben ruim drie seizoenen lid geweest van ENPS. Het eerste seizoen was een topseizoen, we werden na een zeer spannende competitie kampioen van de eerste klasse.
Het tweede seizoen wisten we ons net van degradatie te redden. Op papier een mooie prestatie, maar er als het een regelmatig seizoen was geweest had er veel meer in gezeten.
Ik was daar van geschrokken, maar liep tegen een muur aan als ik de boel wilde verbeteren.
Over de rest van de tijd bij ENPS kan ik vrij kort zijn: kut.

Ik neem afscheid met de naar mijn mening mooiste partij die ik voor ENPS gespeeld heb, tegen Caïssa aan het eerste bord in de promotieklasse.
Het ga jullie goed en enjoy.
O ja, mocht ik ooit één van jullie tegenkomen op de 64 velden dan ga je er natuurlijk wel hard af!


Groet,
Roel Dormits

3 opmerkingen:

  1. De ENPS-site is wel een stuk saaier geworden nu Roel vertrokken is ;-)

    Raf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een ‘kut’ club, maar wel onze eigen bovenste beste kut club, Forza ENPS!

    Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kreeg een seintje dat het er dan toch op is geplaatst.

    @Kees: ho ho, kut club heb ik niet gezegd. Het wordt weer fijn uit zijn verband gerukt. What else is new.

    Dit is nu echt mijn laatste bericht. En nog bedankt voor het plaatsen.

    Gr Roel

    BeantwoordenVerwijderen