roterende banner

zondag 30 oktober 2011

Toernooien

Beste ENPS-ers,

Vorig jaar heeft een grote groep ENPS-ers aan het weekend toernooi in Wijk aan Zee meegedaan. Dat is komend jaar van 13-15 januari. De inschrijving wordt geopend op maandag 31 oktober via de website www.tatasteelchess.com , dus dat is komende maandag al!

We zijn ook nog gevraagd het Eijgenbrood toernooi onder de aandacht.te brengen. Het zal plaats vinden van 4 t/m 6 november en gespeeld worden in MFC Coenen/Lydia aan het Roelof Hartplein in Amsterdam (de speellocatie van SV Caïssa). Alle informatie is te vinden op www.eijgenbrood.nl daar kan ook ingeschreven worden.

Pieter

7 opmerkingen:

  1. Ik heb me ingeschreven voor een weekendvierkamp. Nu afwachten of ik wordt ingedeeld...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb me ook ingeschreven, lijkt me leuk. Speel ook Eijgenbrood dit weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik niet maar ik ga wel een paar keer kijken, misschien ook een nachtje slapen. Ik kijk er naar uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijken en een nachtje snurken lijkt mij ook wel leuk!

    Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het 1e heeft afgelopen dinsdag met 5.5-2.5 gewonnen van Caissa 9.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kijk eens aan! We kunnen het dus nog wel: winnen!
    Ik wil uitslagen en verpletterende winstpartijen zien!

    BeantwoordenVerwijderen