roterende banner

zaterdag 17 januari 2009

Interne competitie ronde 1

Elf partijen gisteravond, het was dus weer lekker druk. We speelden de eerste ronde van de tweede competitiehelft. Volgende week krijgen jullie ook weer de standen en statistieken, nu heb ik alleen de uitslagen:
1 Bert Wijchgel  - Mark Hecker         1-0
2 Bas Jonkers - Niek Verweij 1-0
3 Tony Slengard - Martin Rekelhof 1-0
4 Theo Bakker - Chiel Reemer 1-0
5 Dirk de Graaff - Rahmat Rahmati 0-1
6 Albert de Roo - Jan Velde 0-1
7 Roeland Kief - Marco Wielemaker ½-½
8 Ron Heeneman - W M Volk-Makarewicz ½-½
9 Regis Huc - Ron van Leeuwen 0-1
10 Sanne Visser - Johan van der Maas ½-½
11 Gino Williams - Rimme Rypkema 1-0
EN ... Corus is begonnen! Kees, Clive en Marike (misschien heb ik andere ENPS-ers over het hoofd gezien) spelen mee met de weekend vierkampen. Gisteravond was ook daar de eerste ronde. De uitslagen en standen vind je hier.

Niek

3 opmerkingen:

  1. Het linkje dat ik gaf verwees eerst door naar de uitslagen van de amateurgroepen van dit weekeinde, maar nu linkt het alleen maar naar de deelnemreslijst!
    Ik kan de juiste locatie niet meer vinden op de www.coruschess.com - kan iemand mij helpen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. http://www.coruschess.com/amateur_events.php


    Kees heb ik gevonden, gaat vlot met 1,5 uit 2. Staat tweede.
    Als ie weer wint wint ie de vierkamp.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kees in groep 3F
    Clive in 2Z
    en Marike in 7B.

    BeantwoordenVerwijderen