roterende banner

woensdag 21 januari 2009

Een merkwaardig verhaal

Maandagavond had onze toegewijde teamcaptain de nieuwste Elsevier meegenomen. Bas is nonplaying captain en heeft zodoende wat afleiding nodig, anders is de avond wel erg lang.
Nog voor aanvang zaten Bas, Rahmat en ik aan een tafeltje in afwachting van de rest van de teamleden. Bas bladerde zijn Elsevier alvast door en las het volgende artikeltje.

“Hee” zei Bas “die Cyril daar heb jij ooit nog eens van gewonnen Rahmat”. Rahmat wist van niks. Maar Bas wist het zeker: “Zo’n naam vergeet je toch niet”.

Thuisgekomen zag ik in de archieven van de SGA dat Bas gelijk had: inderdaad, Rahmat won járen geleden van de arme man.
Het echtpaar, dus niet alleen alleen Cyril Farquharson maar ook zijn bijlhakkende vrouw, speelde schaak. Dat staat weer op: misdaad.aktueel.nu

Wat een toestand! Wat een toeval! En wat een geheugen heeft Bas!

Niek

4 opmerkingen:

  1. Mijn god, zeg! Hun 22-jarige dochter. Ik zit net mijn bakje koffie te doen. Met een bijl. Ik wordt een beetje misselijk. Zij blijkbaar ook: tegen een boom gereden. Gadverdamme! Met een bijl! Ik heb hersenen in mijn koffie. En bedankt.
    Chiel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hieruit blijkt duidelijk dat het stel aan ultimate boksschaken deed.

    Martin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En weer zit ik net aan m'n kopje ochtendkoffie... Fijn. Ik zie het weer helemaal voor me.

    Ik sla de docu maar even over...;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als schaker moet je natuurlijk over een 'killer' mentaliteit beschikken. Maar je kan daarin te ver gaan.

    BeantwoordenVerwijderen