roterende banner

woensdag 22 augustus 2018

Vele kanjerkandidaten in ENPS' externe

Afgelopen zaterdag zijn de captains van ENPS in conclaaf gegaan in huize Post. Na langdurig en grondig overleggen zijn er zwaarwegende en belangrijke besluiten genomen. Er zijn 7 teams geformeerd en de externe kanjer van het seizoen 2017-18 is gekozen. Na úren debatteren, het was namelijk erg moeilijk, o.a. in verband met een historisch aantal van 14(!) titelkandidaten, was er eindelijk witte rook. Hoewel de keuze dus al is vastgesteld kunnen we de naam van de nieuwe externe kanjer van 2018 nog niet bekend maken. Dat zal pas op de ALV van 31 augustus gebeuren. Komt dat zien! Hieronder zie je al de kandidaten:
 
Niek

9 opmerkingen:

  1. Jaja. Dit was natuurlijk nog moeilijker dan het kiezen van een nieuwe paus, ik vermoed dan ook dat er heel wat licht alcoholische versnaperingen in de keelgaten van de teamcaptains zijn verdwenen vooraleer zij tot dit zeldzaam moeilijke besluit zijn gekomen. Het zal denkelijk de locatie in aanmerking genomen ook niet bepaald ongezellig zijn geweest...Overigens ben ik wel benieuwd naar de formele criteria. Hoe dan ook: Habemus kanjerum externum. En gelet op het geslacht van de kandidaten kunnen we hieraan toevoegen: Testiculos habet et bene pendentes...Tot 31 augustus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaa er was bier, én gezelliheid! Maar de teamindelingen hebben we natuurlijk heel serieus gedaan en geprobeerd iedereen op de juiste plek te laten plaatsnemen. We hopen dat iedereen gelukkig is met zijn team.
    Een kanjernorm betekent: meer dan 70% van de wedstrijden van het team meegedaan en meer dan 70% score. Dit mag zowel met als zonder invalbeurten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh, en ik vergat: én minimaal 6 partijen gespeeld

      Verwijderen
    2. Dit zijn andere regels dan voorheen.
      Klopt dat ?

      Theo B.

      Verwijderen
    3. Oeps, ik weet het niet, misschien heb je gelijk. Ik heb ze uit mijn hoofd genoemd, die regels.

      Het helpt natuurlijk wel als je in je commentaar bij had geschreven wát er dan volgens jou niet klopt Theo!

      Maar het lijstje (kreeg ik van Bas) is natuurlijk gemaakt op basis van de échte regels. Help ons even Bas; hoe zit het nu echt?

      Verwijderen
  3. ik heb me ingeschreven voor het open kampioenschap van Amsterdam, wie doen er nog meer mee van de club?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kees, luie aap die je er bent! Dat kun je toch op de site van de SGA zien? Maar ik heb even voor je gekeken.
      In groep A zie ik behalve jou de heren Köhler, Bottema & Kalma. In groep B Boudewijn, Michiel, Jeannot, Ailko & Albert.
      En in groep C Jord. Misschien zie ik nog iemand over het hoofd of zijn er nog ENPS-ers die zich nog willen inschrijven maar dat nog niet hebben gedaan.

      Verwijderen