roterende banner

woensdag 7 augustus 2013

ENPS Logo

Gek eigenlijk dat ik er niet eerder op gekomen ben, om een logo te maken voor het blog. Twee maanden geleden was ik ziek en kreeg ik wat ideeën, met bovenstaand logocaroussel als resultaat. Het is natuurlijk wel een beetje hysterisch, iedere dag een nieuw logo, dus het lijkt me niet erg geschikt om het permanent zo te laten draaien. Vanaf 1 september wil ik één en hetzelfde logo boven ons enps-blog zetten.

Willen jullie kiezen welke? Hier staan ze allemaal. Schrijf in een commentaar hieronder welke je het beste lijkt (of je top drie, of de slechtste, of whatever) dan wordt waarschijnlijk wel duidelijk welke het moet worden. Anonieme reacties tellen niet mee.

Als je zelf een logo wil maken kan dat ook (870 bij 150 pixels, ik deed alles zwart wit, maar kleur is natuurlijk niet verboden) en e-mail het me. Of als je een goed idee hebt (nr.2 is naar aanleiding van een verzoek van Ronald gemaakt) of een aanpassingsvoorstel is dat ook welkom.

Niek

12 opmerkingen:

  1. 11 lijkt me wel wat. Door de "ruit" in het logo kan die gelijk ook voor bridgers gebruikt worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke wedstrijd!

    Mieke (als niet leden mogen meestemmen, lijkt me wel.... Mieke
    ziet het ENPS scherm uiteraard ook regelmatig)
    25 & 8

    Ronald
    2 (zonder Quibus) & 31 & 11

    Maar zo'n wisselend gebeuren lijkt me ook heel leuk!

    Gr

    Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Allemaal,

    Mijn voorkeur is 2,8 of 9. Nostalgie en/of coolness.

    Groet,
    kees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De typografie van nummer 28 maakt mij denken (terecht of niet!)aan de jaren 30, wanneer ENPS opgericht is. Het mooiste dat ik vind aan de design is dat een schaakspel op en elegante manier gesuggereerd wordt. Nummer 28 dus, met afstand mijn favoriet.

    Steve

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 28
    De klare lijn van Hergé en Joost Swarte.
    Mooier kan niet

    Raf

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben het eens met Steve en Raf, nummer 28 is ook mijn favoriet.
    Verder kan ik de nummers 5 en 2 (zonder Quibus inderdaad) ook waarderen...


    Sander

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @schaakclubENPS wordt het twitteraccount van de club, leuk voorbij de wedstrijden. Goed idee? misschien ook leuk om de tweets op de blog te laten zien? misschien goed om een aantal twitteraars aan te wijzen?

    groet,
    Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mij spreken 9 en 28 het meeste aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lijkt een leuk eerste agendapunt te worden voor de ledenvergadering!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mischien kunnen leden van ENPS een logo ontwerpen? Ik dacht eigenlijk aan Chiel, hij heeft er talent voor. Raf kan ook goed tekenen.

    Steve

    BeantwoordenVerwijderen