roterende banner

zondag 11 september 2011

Interne competitie ronde 1

Sanne smste mij het volgende:

"Was geen stickie. Behalve die ene die duck had gedraaid maar die paste er niet in. Even uit het hoofd: Sanne-theo b 1-0 johan-jord 1-0 Chiel- Rimme 0-1 roeland-aisha 0-1 leo-theo h 0.5-0.5 duck-mark 0-1 pieter-arjan 0-1 har-tony kweenie eric verloor maar van wie? Dan nog jouw partij en dan zijn ze compleet. Har dacht ik remise maar niet zeker."

Ik won met zwart van Martin. Volgens mij speelde Eric tegen Dirk
Niek

3 opmerkingen:

  1. Er was nog een mooie koningsaanval van Jord, waarbij Johan heel lang heeft nagedacht. Kan een van jullie die partij laten zien?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat was een bere boeiende partij waar je wel een aantal a4´s mee kunt vullen. Ik stuur deze zsm op. Verder, het is toch Dick ipv Dirk ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Officieel is het Dirk, maar Dick accepteert ie ook. En op de schaakclub zeggen de meesten idd Dick.

    BeantwoordenVerwijderen