roterende banner

dinsdag 7 juni 2011

kroegloperstoernooi

Ronald Post mailde me een paar weken geleden of ik het kroegloperstoernooi even onder de aandacht kon brengen op ons blog. Vervolgens was ik het helemaal vergeten. Sorry Ronald!

Het is op zondag 26 juni en de website vind je hier. Je kunt het ook altijd via de website van de SGA vinden. Er zijn gelukkig nog een aantal plaatsen over zie ik op de deelnemers lijst dus ik heb waarschijnlijk geen ENPSers kans tot deelname ontnomen door mijn vergeetachtigheid! Duo's van ENPS, meldt je massaal aan!

Niek

Een oude foto maar hij blijft leuk...

1 opmerking:

  1. We kunnen nog 20 paren inschrijven (totaal 110!). Het zou ook fijn zijn om nog een of twee pubofficer paren te krijgen!

    Dus, snel, snel, snel!


    Ronald

    BeantwoordenVerwijderen