roterende banner

zaterdag 27 februari 2010

Terug naar de boksschool!


Grote blijdschap en ongeloof maakte zich gisteren meester van de groep ENPS-ers in de oranjekerk. Na maanden van nomadenschap en kamperen kunnen we weer terug naar de boksschool.
Vrijdag aanstaande zal daar weer gespeeld worden. Het licht doet het, de wc functioneert en de kachel brand. Het is er nog behoorlijk basic, maar we hebben er zin in. Er is bijvoorbeeld nog geen bar. Voor koffie en thee hebben we twee waterkokers nodig. (laat even een berichtje achter als je er mee kunt nemen) Met vereende krachten zijn alle borden stukken en klokken (wat weegt dat allemaal zwaar) naar de boksschool gebracht. Met dank aan Johan, Duck, Boudewijn, Bas, Theo Bakker, Amadee en misschien wel 1 of 2 die ik zo 123 vergeet te noemen.

Tot volgende week in de boksschool!

Namens het bestuur van ENPS:
Forza ENPS!

4 opmerkingen:

  1. Ik kan een waterkoker meenemen.

    Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heuglijk nieuws!
    Geen bar, wel een boksring?
    En waterkokers, alá, maar is er ook een koeltas? Dat wil ik graag weten!
    Maar dat zijn bijzaken. Terug op het eigen honk. Daar gaat het om.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zolang het buiten nog koud is is dekoeltas geen probleem, maar ik heb nog wel een koelbox thuis staan...

    Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sorry dat ik zo snel weg was en niet meer heb meegeholpen met verhuizen. Ik was sjacherijnig omdat ik niet tegen mijn verlies kan ;) Ik heb denk ik nog wel een oude waterkoker, zal even kijken of die het nog doet.

    Groet! Arnaud

    BeantwoordenVerwijderen