roterende banner

woensdag 9 mei 2007

ENPS wint Afrikahuistrofee

ENPS heeft de match tegen Caissa gewonnen met 6½ - 5½.
Omdat we slechts met zijn elven waren (4 spelers kwamen niet opdagen!), speelde het hybride lid Huib Vriens met ons mee.
Caissa was op papier volgens mij iets sterker, maar er ontspon zich een spannende strijd met op enkele borden nogal verrassende ontwikkelingen, waardoor wisselende kansen. Uiteindelijk was ENPS de gelukkigste.

Gary - Hugo van Hengel ½
Peter N- ??? ½
Steve - Harold McMillan 0
Bas - Lance Oldenhuis 1
Arjan - ??? 0
Bert K - Sander Tigelaar 1
Duck - Marjolein Theunissen 1
Theo B - Hans Kuyper 1
Theo H - Ed Leuw 0
Huib - Wilfried Oranje ½
Albert - Frans Oranje 0
Dirk - ??? 1

Bas

4 opmerkingen:

  1. mijn tegenstander was Herre Trujillo

    Steve

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En mijn tegenstander was Freek Terlouw.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu nog maar eens met mijn naam er ook bij. Mijn tegenstander was Freek Terlouw.

    Arjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De tegenstander van Peter N was de heer Cees Visser.

    Wibo

    BeantwoordenVerwijderen