roterende banner

donderdag 4 januari 2024

Agenda

9 opmerkingen:

  1. Wat houdt het koppelschaak eigenlijk precies in?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht iets van hands & brains, of het wordt een avond Can-I in iedergeval reuze gezellig.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er worden koppels gemaakt op basis van rating , zodanig dat de gemiddelde rating ongeveer gelijk is. De koppels spelen tegen elkaar, waarbij door een koppel om de beurt een zet wordt gedaan, uiteraard ZONDER overleg.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind doorgeefschaak enorm leuk! 'Can I' ook wel, eigenlijk vind ik enorm veel schaakvarianten erg leuk, alleen net die Daan beschrijft juist weer niet zo

      Verwijderen
  4. https://view.livechesscloud.com/#6c7b670b-7629-44b0-adba-48f65f921162
    Ton van Garderen vs Martin Hulsing. ENPS IV - Raadsheer III

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe liep de wedstrijd tegen de Raadsheer af? Gr Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas met 3-5 verloren.
      Martin & Gerben deden het met een remise goed tot ik mag wel zeggen zeer goed als invallers, Martin zat aan bord 1 dus dat spektakelstuk kun je nog naspelen.
      Ik was helaas de enige die het volle punt scoorde en dat mocht ook wel tegen een tegenstander met een rating van 1432, hoewel ik niet tevreden was over de opening. Maar ik moet de computer er nog naar laten kijken....misschien zag ik het verkeerd.

      Verwijderen