roterende banner

vrijdag 13 maart 2020

COMPETITIEAVONDEN ENPS AFGELAST

De KNSB en de SGA hebben al hun activiteiten afgelast t/m 31 maart 6 april 1 juni.

Dus vanavond geen ENPS 4 - De Raadsheer 3, maar ook alle andere externe wedstrijden gaan niet door deze maand.

Vanavond, vrijdag 13 maart, zijn we helemaal gesloten, er is dus ook de interne competitie.

(UPDATE, nav reactie van Johan: het bestuur heeft besloten vanavond dicht te gaan, kreeg ik per mail te horen. Ik weet niet wat de plannen voor de vrijdagen daarna zijn, maar daar gaan we vanzelf over geïnformeerd worden. Stay tuned.)

Niek

52 opmerkingen:

  1. Gaat de sga over onze club avond ??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Johan jij niet weer begrijpen ,Het is een advies w.b.d clubavonden de externe valt uiteraard wel onder hun verantwoordelijkheid .

      Verwijderen
  2. Diep diep teleurgesteld

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Raadsheer last vanwege Corona de 5e ronde van het Kattenburger Open van zondag 15 maart 2020 AF .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier een oproep van de regering ! "" Iedereen die verkouden is moet thuis blijven en iedereen die niet verkouden is ook !""

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook Caissa last alles af tot 31 maart .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ben vrij zonder vakantie dagen.
    ik wil mooi weer (droog).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Johan, Robin en Bert willen je wijn of bier ?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ceci n'est pas un soiree club de ENPS.

    Ik denk we gewoon kunnen schaken zolang we het maar geen clubavond noemen, of beter nog, uit onszelf benoemen dat het gèèn clubavond is.

    Want dàt mag niet meer. Nee, geen clubavond, we zijn gewoon aan het schaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Burgerlijke ongehoorzaamheid! Er is een illegale samenscholing in voorbereiding en de voorzitter kijkt weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. We kunnen zelfs zeggen als de politie langskomt: "normaal schaakt enps hier op vrijdag, maar dat is verboden, dus nu is de ruimte beschikbaar om gewoon een partenschake

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als we toch willen schaken ,moeten we dat NIET in de pastorie doen maar in de kerkzaal zelf vlak bij het Kansel ,waarom daar ? Nou onder het Kansel zijn schuilkelders en vluchttunnels .waar komen die uit ? Nou bij het politiebureau ,dus als de politie 50 man sterk bij de pastorie aan de deur staan ,lopen wij schakers doodgemoederd door de politiedeur aan de Ferdinand Bolstraat naar buiten .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kunnen we direct aangifte doen. Dat er tegen alle bepalingen mensen in de Vredeskerk zitten te schaken!

      Verwijderen
  12. ik wacht met schaken op de club tot 10 April (denk ik ?).

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De scholen geven on-line les. Kunnen wij als ENPS ergens een on-line interne competitie organiseren?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd, warme handdruk op afstand. Dat de deur maar weer snel open mag! Gr, Mark

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja Roeland ook nog gefeliciteerd !! Hoop dat de club binnenkort open mag maar ik betwijfel het .

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd! Roeland nog vele GEZONDE jaren jongen!! (wens ik alle andere leden ook toe natuurlijk)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je verjaardag Roeland! Houd vol de club gaat weet open al duurt het nog even voor het zover is.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Roeland, gefeliciteerd. Helaas zit elkaar tegenkomen er voorlopig niet in. Maak er toch een mooie dag van!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd, Roeland, en nog vele jaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Er is er een jarig, hoera hoera! Gefeliciteerd, Roeland

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Roeland,Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren toe.Groet Albert

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hartelijk gefeliciteerd Roeland. En nog bedankt voor al die keren dat je borden en stukken hebt klaargezet! groet, Victor

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ROELAND! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, nog vele jaren in goede gezondheid. Piet Amstelvliet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd Roeland met je verjaardag, Kees!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ander dingetje, kreeg van een bridger een vraag of ik een website weet waar hij tegen een maatje van hem kan schaken. Tips?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. lichess.org, chess24.com of chess.com
      Dan vrienden van elkaar worden en uitdagen versturen via de 'friend'-list

      Verwijderen
    2. Dan kunnen we toch ook een virtuele clubavond organiseren? We kiezen een site en een speeltijd (misschien wat korter dan normaal; bv 1 uur pp), vertrouwen dat niemand vals speelt en als onze wedstrijdleider dan een indeling maakt.... huppakee

      Verwijderen
  26. Het is zo fijn dat als je komt bij ENPS, dat er dan iemand je van harte welkom heet. Die persoonlijke benadering, dat is echt geweldig. En helemaal leuk is het dat Roeland dat doet. Daarom een HIEP HIEP HOERA voor je verjaardag. Ik hoop dat je een leuke dag hebt. Pieter

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Van harte gefeliciteerd Roeland! Ik sluit me geheel bij mijn voorganger aan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Roeland, ik lees dat jij jarig bent. Gefeliciteerd! Nog vers in mijn geheugen staat onze eerste ontmoeting aan het schaakbord tijdens de rapidcompetitie. Ik maakte geen blunder ik werd langzaam weggespeeld en verloor volkomen verdiend. Je vervult een belangrijke bij de club als vrijwilliger, daarvoor dank, en ik hoop dat je dat nog lang blijft doen.

    Tom Bottema

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Als je goed op de SGA site hebt gekeken ,is er volgens mij geen ruimte voor twijfel ,alle KNSB en SGA wedstrijden zijn afgelast t/m 1 juni en de clubs worden geacht dat ze ook hun deuren sluiten ,trouwens de Kerk heeft ook alle activiteiten gestaakt,het is jammer maar waar ,wat 1 vleermuis etende Chinees in WUHAN toch allemaal bewerkstelligd heeft ,de hele wereld staat op zijn kop !

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ha die Roeland,

    Gefeliciteerd met je verjaardag!

    Ron H.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hartstikke leuk al die felicitaties voor Roeland hier, maar..... zijn ze wel aangekomen bij de jarige?

    BeantwoordenVerwijderen
  32. het is een beetje laat maar zijn wel aan gekomen.
    Dank jullie wel.
    het is mooi weer (droog) ik ga het genieten.
    (ik schrijf nog een keer)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Uh dus voorjaarscompetitie stopt. Finalisten bekend en hopelijk 2-kampen in juni?

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Roeland, Van harte gefeliciteerd en geniet van het weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Het Kandidaten toernooi in Jekaterinaburg is vandaag ook afgelast ,een van de pionnen heeft het Corona virus opgelopen ,het nieuwsbericht geeft niet aan of het om een zwarte of witte pion ging .

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ook het 4de heeft zich dit jaar weer betrekkelijk eenvoudig gehandhaafd in de 2de klasse. Het 5de is dit jaar net geen kampioen geworden. :-)

    Martin

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Reacties
    1. Daar ben ik het mee eens Roeland! Ik hoop nog het meest op een berichtje van Bas en/of Ardin, misschien dat we aanstaande vrijdag een online clubavond kunnen hebben

      Verwijderen