roterende banner

dinsdag 27 december 2011

oud-ENPSsers

Zaterdag 11 februari viert ENPS haar 75-jarig jubleumfeest. Komende dagen zullen er een aantal details bekend gemaakt worden ... maar er zullen ook een paar mooie verrassingen blijven. De dag wordt niet alleen voor enps-leden georganiseerd, we willen ook graag een toernooi met daarbij zoveel mogelijk ex-leden organiseren. We roepen jullie daarom allemaal op diep in je archieven te duiken en zoveel mogelijk van deze ex-leden te achterhalen en ze te vragen die datum voor ons vrij te houden. Om alvast in de stemming te komen een paar foto’s uit 1982, 83 en 84 die ik een paar maanden geleden van Ronald Post ge-emaild kreeg (klik voor de hele serie):
Klik voor meer oud-enpssers.

Ronald schreef er bij:
“Een oud ENPS er, Gerard Muller, heeft laatst een prachtige verzameling oude foto's bij me langs gebracht. De vorige keer dat ie langs kwam had ie minder goed nieuws.
Hij kwam via mij aan ENPS vertellen dat Klaas die ochtend was overleden, daarvoor had ik Gerard wellicht 15 jaar niet meer gezien. Ken Gerard vanaf 1975 ongeveer, jaren voor mijn ENPS tijd!”


Gerard, kom je ook?

Niek

3 opmerkingen:

  1. Zie ik daar nu op foto 7 Toni ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je ziet John Braaf denk ik!
    Het lijkt me zo wie zo leuk voor jullie om te raden

    Zoiets als Foto 1

    X en Y.

    Ben benieuwd hoever of jullie komen. Zo lijkt me eea voor bijvoorbeeld Peter Kersten heel eenvoudig, een ander weet er ook een paar misschien.

    Niek en ik mogen niet meedoen, tenzij Niek niet naar de omschrijvingen heeft gekeken

    Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ronald,

    Daar komt ie:

    foto 1: Ronald Post en Peter Bosschieter
    foto 2: Frans van Dalen
    foto 3: Ramon van Beemdelust, Menno van Boven(geen enps), Ronald Post, Peter Bosschieter
    foto 4: Oscar Witbraad en Willem Weismann
    foto 5: George van der Vorst, Frans Roes, Herman Kemp,Peter Bosschieter(alweer)
    foto 6: Frans van Dalen en Peter Kersten
    foto 7: Peter Bosschieter,John Braaf en Dijkstra
    foto 8: Karel Mastenbroek en Joost Buijs
    foto 9: Karel Mastenbroek en Ronald Post en Coby Fijnvandraat
    foto 10: Ronald Post

    Verder nog een paar bekende gezichten, maar de namen ben ik kwijt.

    Peter Kersten

    BeantwoordenVerwijderen