roterende banner

zaterdag 3 december 2011

intern, vleugje extern

De uitslagen en stand van de interne zijn goed aangekomen, hoop ik. Was even uitvogelen.
De foto's zijn genomen door Kees, dus dat zal wel goed zijn. Hopelijk in het juiste formaat toegestuurd.

Dramatische ontwikkelingen in de externe: ENPS1 verliest in een zinderend tijdnoodduel met 3.5-4.5 van Isolani1 na toch wel winstkansen te hebben gehad. Uit wint ENPS1, thuis verliest het. Wanneer draait dat om?
ENPS4 won in Muiderberg met, was het 5,5-2,5?

Intern
Johan-Duck remise
Steve wint van relatieve nieuweling, weet zijn naam echt niet
Ron wint van Tony
Huib wint van Theo

Groeten, Huib

Stand aan kop na interne competitie ronde 12

4 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat het helemaal nooit omdraait maar dat E1 vanaf nu alles wint en kampioen wordt! Zou best nog wel kunnen toch? De relatieve nieuweling, ‘tis een vreemdling zeker, is vast Marcel Hofman

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik wens ENPS1 natuurlijk niet toe dat ze vanaf nu de uitwedstrijden gaan verliezen:-))) Nou ja, vooruit, bij Caissa wellicht.
    Als ik had geweten dat mijn goede pogingen info over te dragen zouden resulteren in een integrale overname daarvan.....

    Huib

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank Huib voor het verslag en uitslagen.
    Excuus aan allen dat ik er niet bij was maar ik kon echt even niet.
    Hoe zijn jullie binnengekomen? heeft iemand de sleutel bij de Quibus gehaald? zo niet dan zal ik dat dit weekend nog even doen.

    Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Johan vertelde dat het nog een heel verhaal was hoe hij binnen was gekomen, hoe het verhaal gaat weet ik niet. We misten Sanne wel een beetje, maar het liep best goed (vele handen maken licht werk). Zo goed zelfs dat Mark traditie getrouw er tussen uit kon glippen zonder te helpen opruimen. Hij beloofde echter voortaan eerder te komen om te helpen klaar zetten. Zijn verzoek is of we hem daar allemaal aan kunnen helpen herinneren.

    Gaan we doen....
    Cheers, Kees

    BeantwoordenVerwijderen