roterende banner

woensdag 16 februari 2011

Wij vieren feest

Maar wij niet alleen!
 
Het Probleem wordt ook 75 jaar, net als wij. En Tal/DCG, en ODI.
 
Het Probleem organiseert een jubileumtoernooi, en WIJ ZIJN UITGENODIGD!
Datum: zaterdag 23 april
Tijd: 13:00 - 19:00
Vorm: rapidtoernooi, zwitsers.
Spelers van ENPS spelen individueel, en toch als team, tegen die van Probleem, Tal en ODI.
Ieder harkt zoveel mogelijk punten binnen op zijn eigen niveau en de club met gemiddeld de best presterende leden  heeft gewonnen.
 
Nu is de grote vraag: wie vormt ons team? Dat weet ik nog niet, dus meld je aan!
Ik zal zelf de eerste reply posten (of zou iemand mij toch nog voor zijn?)
 
Bas

6 opmerkingen:

  1. Ik doe mee maar ik kan pas om 13.15-13.30u aldaar aanwezig zijn.

    Martin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker, wilde ik de datum in mijn agenda zetten bleek ik niet te kunnen ! Helaas meld ik me dus weer af.

    Martin

    BeantwoordenVerwijderen