roterende banner

zondag 6 februari 2011

de helaasheid der dingen

Beste clubleden, beste ENPS-ers,

Het kan niet vaak genoeg gezegd worden, maar samen maken we de club. De vredeskerk is ontzettend gastvrij en ik hoop persoonlijk nog heel lang van die gastvrijheid te mogen genieten. Daarom ben ik dus niet aan het zeuren, maar spreek ik jullie allemaal aan op je clubliefde: We hebben een klacht binnen gekregen en ik zou graag zien dat we die allemaal serieus nemen en er gezamenlijk op te letten dat we hier beter op toezien: 

"Zaterdagochtend merkten een paar van onze mensen dat de radiatoren in de zaal nog volop aan stonden. Ook schijnen de rokers de buitendeur wagen wijd open te laten staan. Zou je er even op willen letten ? Onze energiekosten rijzen de pan uit!"

Om het leed te verzachten heb ik aangeboden EUR 25,- bij te dragen in de stookkosten. Als jullie net als ik nog lang willen genieten van deze locatie, dan vraag ik jullie bij deze om als een goed huisvader te zorgen voor deze plek.

Dank en forza ENPS!

Groet,
Kees

2 opmerkingen:

  1. Nog een probleempje, 15 april kunnen we helemaal niet in de kerk, ivm een koor van 100 man dat op bezoek komt. We hadden al besloten om alleen e2 te laten spelen die avond, maar zelfs dat lijkt niet te kunnen? Uit spelen dan maar, of uitwijken naar de oranjekerk?

    Ideeen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De Oranjekerk lijkt mij het gezeligste (moeten we die Thomas even contacten). En de niet competitie spelers naar de Quib, Zonde dat we de zaal zo slecht hebben achter gelaten, hopelijk zijn ze niet te boos op ons. Dat voorstel van de 25 EURO lijkt mij helemaal goed

    Ronald

    BeantwoordenVerwijderen