roterende banner

zaterdag 8 januari 2011

Schaakclub dicht op 14 januari

Omdat alle vrijwilligers van de club volgende week spelen in wijk aan zee bij het tata steel chess tournament, realiseerde ik mij pas vannacht dat er volgende week niemand beschikbaar is om de zaal te open of de competitie in te delen. Daarom ter elfder ure het besluit om volgende week de schaakavond niet door te laten gaan. We zijn dus dicht op vrijdag 14 januari.

Hierbij het vriendelijke verzoek aan de teamcaptains om vermoedelijke niet lezers van de blog maar wel regelmatige spelers even te bellen?

Bovendien hoop ik dat er een vrijwilliger is die volgende week vrijdag een briefje op wil hangen aan de deur van de pastorie, met de mededeling dat ivm tata de club eenmalig gesloten is?

Zelf zal ik Leo bellen en natuurlijk zegt het voort! Dank.....
Groet, Kees

2 opmerkingen:

  1. Heeft iemand het nummer van Duck? Die moet nl. ook op de hoogte gebracht worden.

    Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het bij de secretaris bekende nummer naar je gemaild. Gr Roel

    BeantwoordenVerwijderen