roterende banner

zaterdag 22 januari 2011

Interne competitie ronde 3 of 4

Ik kreeg de volgende informatie van Kees, ik snap het niet helemaal, omdat de ranglijst zo onvolledig is. Kees kan je er iets over zeggen?
Bovendien weet ik niet of en wat er vorige week op de interne gespeeld is dus ik weet ook niet of het ronde 3 of 4 is.
Leo    - Albert 0-1
Martin - Theo B 1-0
Theo H - Sander 0-1
Mark H - Sanne 0-1
Johan - Kees 0-1
Steve - Dick 1-0
Amedee - Pieter 1-0
Ron vL - Tony ½-½
Arnaud - Har 0-1

Ranking
Albert
Martin
Sander
Sanne
Kees
Bas
Steve
Leo
Duck
Amedee


Niek

2 opmerkingen:

  1. sorry niek voor de verwarring, er was helaas geen usb stick aanwezig dus ik heb snel mijn vingers blauw getypt en vergeten te vermelden dat het ronde 4 betreft, ronde 3 was vorige week, ik weet dat er toen 5 leden waren maar de partijen of de uitslagen weet ik helaas niet.

    De stand is na ronde 4.

    De bijzonderheden van de avond waren naast de winst van Sanne op de clubkampioen, Askin die een leuke baan zoekt in Amsterdam en een nieuwe laptop voor de club.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uitslagen ronde 4: Duck-Ron 0.5-0.5 en Fred (nieuw lid) - Johan 0-1

    BeantwoordenVerwijderen