roterende banner

vrijdag 4 januari 2008

Rimme's wanhoop

Beetje laat mailtje van me, maar ik ben ondertussen even op familiebezoek geweest in Madrid. vandaar.
Wat betreft Volewijckers: ondergetekende wordt er zo langzamerhand wanhopig van, maar opnieuw heeft het vierde van ENPS de winst achter moeten laten in het Hoge Noorden (5-3). als mijn geheugen me niet bedriegt is het de derde x op rij.
Steeds heb ik het gevoel dat er meer in zit tegen dit team en ook nu weer. Winst was er voor Rahmat, Gino (natuurlijk) en voor mij zelf. Verder hebben Victor, Sander, Cornelis, Albert en Lie ongelooflijk hun best gedaan, maar helaas.
Sander en ik kwamen na afloop tot de conclusie dat het niet terecht is dat we al drie x hebben uitgespeeld tegen deze club. daar moet iets aan gebeuren, het is net of steeds opnieuw met zwart moet spelen! Daar gaan we dus iets van zeggen bij Gerie Opgenhaffen om daar voor de volgende keer verbetering in te brengen. Dat moet helpen, ik gok dan ook dat de volgende wedstrijd tenminste een omgekeerd resultaat zal laten zien.
Dat was het weer. Ik zie er naar uit om vrijdag weer achter het bord te kruipen.
veel groeten,
rimme

Een vorig verslag over deze wedstrijd lees je hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten