roterende banner

zaterdag 12 januari 2008

Jakkes: 4½-3½

Het moest zonder Clive Wismayer en Peter Nitscke gebeuren. Clive speelt mee met Corus en Peter had vandaag een kies laten trekken... en ik had er zo op gehoopt, winnen met ENPS 1 van Amstelveen en lekker op ons promotieklasse-handhavings-schema blijven. Maar we hebben nipt verloren.

Ik speelde intern, terwijl captain Ronald mij gedurende de gehele avond per sms op de hoogte hield. Zodoende was zelfs in sporthal de Pijp de spanning om te snijden. Dit was wat ik achtereenvolgens binnen kreeg:

Bas rem
Bert wint
Ben 0
Klaas 1 Tony 0
Kees rem erik 0 jan rem bah

Intern was niet zo druk, er waren slechts vijf partijen. Ik heb geen floppydrive op mijn PC thuis dus ik kan de stand nog niet geven, maar uit mijn hoofd zijn de uitslagen:
Rahmat Rahmati - Martin Rekelhof 0-1
Chiel Remer - Roeland (een nieuw lid) 1-0
Theo Bakker - Ron van Leeuwen 1-0
Niek Verweij - Dirk de Graaf 0-1
Theo Hendriks - Rimme Rypkema 1-0

Het Boek van Theo is trouwens uit. Je kan het online bestellen op bijvoorbeeld Blackwell en Bol. Theo had nog meer adressen maar ik ben het briefje waar hij dat op had geschreven vergeten mee te nemen.
Good old Chiel vertelde mij dat hij weer van plan was bij ons te komen schaken en dat hij tegenwoordig min of meer de baan Steve Michel heeft overgenomen bij de schaakwinkel Het Paard. Verder kwamen, zonder te spelen, ENPS-ers Johan vd Maas en Arjan van Tuijl nog langs. De laatste vertelde mij na zijn Gambietseizoen weer voor ons extern te willen gaan spelen, dat is gewelig nieuws!

Niek

1 opmerking:

  1. geweldig, Chiel en Arjen terug op het oude nest. Hoera!!

    Forza ENPS!
    Kees

    BeantwoordenVerwijderen